Вітаю Васперехожий | Реєстрація | Вхід


































Меню сайту


Авторизація
Наше опитування
Чи прогулюєте ви навчання?
Всього відповідей: 117
Сьогодні завітали
Статистика
Пошук
Друзі сайту


















За підтримки NIC.UA

На допомогу вчителю - Форум

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Модератор форуму: Лілія 
Форум » Готуємо уроки разом » Початкова школа » На допомогу вчителю (Все, що необхідно для підготовки до уроків)
На допомогу вчителю
ЛіліяДата: Субота, 20-Жовтня-2012, 21:08 | Повідомлення # 1
Група: Модератори
Повідомлень: 90
Репутація: 9
Статус: Оффлайн
Календарні, поурочні плани, підручники, методичні матеріали тощо
ГалинаДата: Субота, 20-Жовтня-2012, 21:38 | Повідомлення # 2
Група: Адміністратори
Повідомлень: 560
Репутація: 116
Статус: Оффлайн
Педагогічна скарбничка вчителя 1 класу


Базовий навчальний план, Типові навчальні плани початкової школи, навчальні програми для 1 класу, інструктивно-методичні рекомендації, накази, листи Міносвіти, календарне планування уроків, підручники для 1 класу тощо ...

Прочитати і завантажити можна тут


Прикріплення: 3807441.gif(227Kb)


Ніколи не роби іншим того, чого не хочеш собі
ГалинаДата: Субота, 20-Жовтня-2012, 22:28 | Повідомлення # 3
Група: Адміністратори
Повідомлень: 560
Репутація: 116
Статус: Оффлайн
Педагогічна скарбничка вчителя 1 класу (продовження)


Методичні матеріали для вчителя 1 класу: поради, рекомендації, педагогічні технології, інновації в початковій школі, адаптаційний курс "Перші дні дитини в школі", складання характеристики учнів 1 класу тощо ...




Прикріплення: 5748064.gif(227Kb)


Ніколи не роби іншим того, чого не хочеш собі
ЛіліяДата: Неділя, 03-Лютий-2013, 22:45 | Повідомлення # 4
Група: Модератори
Повідомлень: 90
Репутація: 9
Статус: Оффлайн
Загальні вимоги до ведення учнівських зошитів
 Правильне, грамотне і охайне виконання письмових завдань привчає учня до систематичної праці, формує повгу до неї, звичку до чистоти, охайності та порядку. 
 У 2 - 4 класах для навчальних класних і домашніх завдань учні ведуть по два зошити (12 аркушів). 
 У письмовій роботі з мови, математики треба зазначати дату виконання роботи, яка це робота (класна чи домашня), вид завдання (вправа, диктант, твір, переказ, задача тощо).
 Наприклад:
1 вересня 
Класна робота 
Вправа 123
  Дату, назву роботи та її вид (вправа, словниковий диктант тощо) учні записують, починаючи з 2 класу початкової школи. У 4 класі дату виконання роботи з мов записують словами, з математики - на розсуд вчителя. 
 Під час виконання письмової роботи учні повинні дотримуватися абзаців. 
 Необхідно стежити, щоб учні дотримувалися однакових інтервалів між словами, дописували кожен рядок від початку до кінця, орієнтуючись на правила переносу, не виходячи за межі рядка. 
 Якщо потрібно виправити помилку, учень має закреслити неправильно написану літеру чи цифру навскіс (справа наліво) і замість неї зверху написати потрібну літеру чи цифру. Якщо треба замінити слово, словосполучення, речення чи приклад у ході виконання роботи, то те, що підлягає заміні, слід закреслити тонкою горизонтальною лінією, а не брати в дужки, оскільки дужки є пунктуаційним знаком, і далі записати правильно.
Виправлення (закреслення та поновлення) написаного робити ручкою, а не олівцем.
Загальні вимоги до оформлення письмових робіт з мов 
 У 3 класі на уроках української (російської) та іноземних мов протягом усього І семестру учні продовжують писать в зошитах у дві горизонтальні лінії з контрольними похилами. У ІІ семестрі краще підготовлені учні поступово переходять на письмо в зошитах в одну лінію. Повний перехід усьго класу на письмо в одну лінію може бути закінчений наприкінці 3 класу або в І семестрі 4 класу. Висота малих літер становить близько 4мм. 
 Записи на новій сторінці зошита учні починають робити з першого рядка. 
 Початок запису тексту і його заголовок виконують на одній сторінці. Якщо залишаються вільні рядки на сторінці, то їх використовують для виконання інших завдань на розсуд вчителя. 
 Між кінцевим рядком тексту однієї письмової роботи і початком наступної слід пропускати два робочі рядки. 
Загальні вимоги до оформлення письмових робіт з математики 
 Навчальні вправи чи інші письмові завдання з математики учні виконують у зошитах у клітинку. 
 Запис математичних завдань слід розпочинати у другій повній клітинці зверху та другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита. 
 Між записами дати, назви роботи та її виду у зошитах з математики пропускають одну клітинку. 
 Між кінцевим рядком завдання однієї письмової роботи і початком наступної в зошитах з математики слід пропускати чотири клітинки. 
 Цифри і літери пишуть у клітинці зошита похило. Кожну цифру, знак і літеру записують в окремій клітинці. 
 У 1-4 класах пропонується писати цифри висотою в одну клітинку, у 1-2 класах писати малі літери висотою в одну клітинку, а в 3-4 класах - 2/3 клітинки. Великі літери в усіх класах пишуть заввишки в півтори клітинки. 
 Запис дати і виду роботи розміщують посередині робочого рядка. 
 Математичні вирази (приклади) розміщують у два стовпчики. Відстань між ними 4 клітинки. 
 Після чисел найменування пишуть скорочено: 
 без крапки: 2мм, 3см, 4дм, 5м; 7г, 6кг, 9ц, 10т; 12сек, 13хв, 14год; 
 крапка ставиться після скороченого найменування грошової одиниці: 72грн., 20к.. 
 Одиниці швидкості скорочено записують так: 60м/сек (або 60м за 1сек), 12км/год (або 12км за 1год). 
 Після закінчення навчання грамоти вводиться короткий запис відповіді задачі, наприклад: 5 кг цукру; 40 відер води. 
 Повну відповідь рекомендується записувати, починаючи з 3 класу. Повну відповідь слід будувати за загальними правилами побудови речень.
ЛіліяДата: Вівторок, 26-Березня-2013, 23:37 | Повідомлення # 5
Група: Модератори
Повідомлень: 90
Репутація: 9
Статус: Оффлайн
Структура уроку позакласного читання.
Робота з виставкою прочитаних і принесених дітьми на даний уроккнижок:
1) колективний розгляд виставлених книжок;
2) добір і групування книжок за темою заняття;
3) аналіз виділених книжок за зовнішніми озна­ками та бібліографічними покажчиками
II. Обмінчитацьким досвідом, розширення інтересів:
1)  створення проблемної ситуації до теми уроку (вчитель);
2)  бесіда-судження за самостійно прочитаними книгамипредставлення учнем книжки і короткого змісту за схемою-алгоритмом, відповіді на запитання і завдання для уточнення вміння висловлювати своє ставлення до прочитаного; постановка запитань учнями; виконання завдань на розвиток пізнавального інтересу і самостійності; літературні вікторини, конкурси, ігри, тестування, розгадування кросвордів,ребусів).
III.  Доповнення,розширення й уточнення читацькогодосвіду учнів:
1)   доповненнявідповідей учнів з індивідуально дібраноїлітературно-художньої чи довідкової літератури(учителем чи учнями);
2) ознайомлення з новими книжками і їхніми авторами до даної теми;3)   захистдитячих ілюстрацій чи колективних листівокза прочитаними творами;4)  підсумок уроку.IV. Завдання додому:1)   повідомлення теми наступного уроку позакласного читання;2)   ознайомлення і коротке представлення рекомендованогосписку книжок, довідників за темою наступного уроку.  Структура рекомендаційноготипу уроку позакласногочитання I. Перевірка домашнього завдання:1) представлення учнем чи групою учнів прочитаних книжок або творів;2)коротка розповідь (переказ) прочитаного засхемою-алгоритмом ;3)відповіді на проблемні запитання, поставлені вчителем чи самими учнями.
II. Самостійний розгляд нової книжки, книжки-збірки одного автора:
1)  вступне слово вчителя про автора (авторів) книжки, твору, книжки-збірки, повідомлення теми уроку;
2)  уточнення понять: автор - книжка - тема - жанр;
3)  представлення складених бібліографічних покажчиків;4)формування авторського каталогу.
III. Виразне читання вчителем уголос твору, рекомендованого для позакласного читання:
1) настанова на слухання (учитель читає експозицію (якщо вона
є),зав'язку твору (наголошуючи на зав'язці конфліктноїситуації), початок розвитку подій;
2) усвідомлення теми, зав'язки конфлікту чи конфліктної ситуації;
3) пошук у передбачуванні розвитку подій.
- А як було насправді, читайте далі самі.
IV. Самостійне читання учнями вказаного вчителем твору.
V.  Домашні завдання (дочитати твір до кінця, підготуватись до короткого переказу; скластирозповідь про головного персонажатвору; підготувати ілюстрації допрочитаного та ін.).
Форум » Готуємо уроки разом » Початкова школа » На допомогу вчителю (Все, що необхідно для підготовки до уроків)
Сторінка 1 з 11
Пошук: